//Super Awesome!
Owner of this Blog

Touch the image to see/know more about me!



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum and Hi people. Ahlan Wasahlan !


Salam Ukhuwah!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Need to learn more

Assalamualaikum semua.

Saya perlu banyak belajar lagi tentang islam terutamanya cara pemakaian yang betul mengikut islam. Saya agak confused. Actually style tudung Hana Tajima tu boleh ke tak ? And maxi dress semua tu ? Bila search dalam internet, ada yang cakap  inner yang untk cover tangan tu tak boleh pakai. So how ? Is it true ?    

Takut apa yang saya pakai selama ni salah. Need someone to teach me about this.
\

Teringin juga nak pakai NIQAB... InsyaAllah lepas habis sekolah. Hee. So I hope that you guys willing to tell me macam mana cara pemakaian yang betul sebenarnya. Cara tudung apa yang boleh & tak boleh pakai.
And semua yang berkaitan dgn aurat la. I need to know that !!!

Alhamdulillah ramai yang terima dgn perubahan saya yang baru. Tapi yang judge siapa kita dulu tu biasa la kan. Doa jela supaya mereka boleh terima siapa kita yang sekarang. Ameen.

I've to stop here guys. InsyaAllah saya akan update lagi next time. Those who yang baca blog saya bout ni dan tahu macam mana nak hilangkan ke-confused-san saya ni boleh beritahu saya through twitter https://twitter.com/FarahNorazmi

Hee. Assalamualaikum semua :)