//Super Awesome!
Owner of this Blog

Touch the image to see/know more about me!



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum and Hi people. Ahlan Wasahlan !


Salam Ukhuwah!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


My New Life

Assalamualaikum & Hi guysssss!
Alhamdulillah saya masih diberi peluang oleh Allah untuk teruskan kehidupan Princess Yvonne Emoticons 15

So hope that you guys willing to listen my story. Hm saya cuba ubtk berubah ke arah yang lebih baik. Yela kan bak kata orang kalau buat jahat tu senang. Kalau buat baik tu ada je orang yang meng-COMPARE kan kita nor meng-JUDGE kita dgn kehidupan kita yg dulu. Actually tu semua UJIAN yang datang dari ALLAH SWT. So kita kita terima, REDHA dan yang paling penting BERSYUKUR.

Mula mula dalam hati ada juga terfikir "KENAPA DIORANG CAKAP MACAM NI DEKAT AKU. SALAH KE AKU NAK BERUBAH. TERUK SANGAT KE AKU DULU" tapi, bila difikir fikirkan balik itu semua UJIAN yang kita kena lalui untk mendekatkan diri dengan ALLAH. Bukan nak cakap saya ni baik sangat cuma saya dah sedar kenapa saya patut berubah mulai sekarang. Terfikir 10 tahun akan datang kalau saya teruskan kehidupan yg dulu, macam mana la ye. Nak kata dulu jahat, takde la jahat mana kan. Cuma kita sebagai manusia tak lari dari buat kesalahan.

Bila dekat TWITTER tu ada juga yang cakap BAJET USTAZAH la apa kan. Tapi kita kena COOL la kan. Lantak pi kat depa nak habaq apa kat kita. Kita cuma perlu doakan supaya one day hati mereka lembut dan boleh terima FARAH NABIHAH yang sekarang. Allahuma Ameen.

Saya bersyukur dan berterima kasih pada ALLAH sbb ketemukan saya dengan AMIRUL AMEYY sbb dia yang banyak nasihatkan saya.

So those who yang ada rasa yang sama macam saya, jangan la rasa SEDIH atau MARAH bila orang cakap macam tu dekat kita. Ingat ALLAH beri kita UJIAN kerana DIA SAYANGKAN hambanya. So kita kena COOL okayyyyyy! Hehe.

I've to stop here. So Assalamualaikum dan panjang umur saya update lagi bloggie ni okays. Heee Princess Yvonne Emoticons 13