//Super Awesome!
Owner of this Blog

Touch the image to see/know more about me!



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum and Hi people. Ahlan Wasahlan !


Salam Ukhuwah!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   



Lately ni aku asyik marah + sedih + pukul orang. Stress gila bila family sendiri tak pernah nak faham, tuduh bukan bukan and so on lah. Jahat sgt ke aku ni sampai nak buat aku macam ni. Siapa doh aku ni sampai aku klena layan macam ni?! Haritu korang tinggalkan aku kan. Just wait one day nanti. Kadang kadang rasa nak lari rumah pun ada. Tapi aku taknak susahkan mak bapak aku. Tak tahu lah bila aku takde diorang nak cari aku ke tak kan. Aku bukan nak minta simpati kat sini cuma aku takde siapa nak share masalah aku. Lagi lagi dah nak raya ni aku rasa macam takde makna nak raya kalau macam ni. Puasa ni rasa kosong sgt bila diorang tinggalkan aku. Berbuka sorang? Haa dah biasa. They'll never understand me. NEVER!
Aku rasa macam dah takde siapa skrng ni. Nahhh tak tahu lah nak buat apa. Apa yg aku buat sikit pun tak pernah betul. Bila dah stress macam ni orang sekeliling jadi mangsa. Those who yg aku pernah pukul tu seriously aku minta maaf sbb aku tak sengaja. Aku tak tahan lagi dgn family ni. Aku dah buat keputusan nak duduk Terengganu next year. Hmm maybe bila aku takde diorang happy. Haha. Kalau korang just baca blog aku ni mmg korang takkan faham and mesti korang akan cakap "Eleh biasa lah tu aku pun sama family macam tu" Tapi cuba letak diri korang kat tempat aku. Serious rasa nak bunuh diri pun ada.
Haih sad!!!